Article sur LeilaK (supprimé pour cause de suppression)
Sorry!
Sorry!
Dernière édition par le Mer 28 Nov - 11:57, édité 2 fois
Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous
Dernière édition par le Mer 28 Nov - 11:57, édité 2 fois
kermit__ a écrit:dans les rues de Stockholm, où elle y vit, se drogue, se prostitue, et vole pour manger à sa faim
Well, your comment was indeed a common mistake in some foreign tabloids (I wouldn't even call those scandal sheets "journalistic"), who had mistranslated the swedish papers' reports that she was living among drug addicts and prostitutes: in swedish "Leila lever bland narkomaner och prostituerade". These mistakes may have been accidental or even cynically on purpose - who knows?kermit__ a écrit:je n'ai fais que reprendre des papiers journalistiques qui disaient tous la même chose.
I thought I just did:kermit__ a écrit:N'hésitez pas à nous donner les conditions de sa réelle existence depuis près de 10 ans!
hank a écrit:all agree that Leila is a homeless shoplifter drug addict
Now wait a minute -- you actually were insensitive enough to post a comment about her supposedly being a prostitute on the myspace page that her friend maintains?? No wonder your comment was deleted! (I checked: no sign of any such comments left on either myspace)kermit__ a écrit: J'ai même posté ce commentaire, il y a plusieurs mois de cela, sur les deux myspaces de la chanteuse, sans qu'à un seul moment cela ne soit remis en cause.
Well, my little kermit frog, it might seem simple to simple minds -- if they cannot see from plain language that I'm not advocating anybody to ignore Leila (I even gave you a link to correct news about her for further discussion) but for you to be sorry for spreading false rumours about her.kermit__ a écrit:Ecoutes mon petit bonhomme, ça va être simple.
Cette artiste on va désormais l'ignorer, si c'est ce que tu veux il n'y a aucun problème.
Génération TARATATA, le forum des OZ » L'espace de www.generationtaratata.com » Espace ZIK » Leila-K La descente en enfer....